مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-12سياسي

 کمیته تخصصی مصلحین رسانه و مطبوعات استان همدان افتتاح شد 


آیین افتتاح کمیته تخصصی مصلحین رسانه و مطبوعات استان همدان (هیات صلح تخصصی) تحت نظارت ستاد مرکزی تألیف قلوب دادگستری کل استان همدان در مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان با هدف حل و فصل دعاوی و اختلافات، - ایسنا/همدان آیین افتتاح کمیته تخصصی مصلحین رسانه و مطبوعات استان همدان (هیات صلح تخصصی) تحت نظارت ستاد مرکزی تألیف قلوب دادگستری کل استان همدان در مجتمع فرهنگی شهید آوینی همدان با هدف حل و فصل دعاوی و اختلافات، ارشاد، آموزش و پاسخگویی به موضوعات حقوقی راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ابتدا با بیان این که اقدام بسیار خداپسندانه و زیبایی در استان با تأسیس این کمیته شکل گرفته است، اظهار کرد: فعالیت این کمیته موجب می شود هزینه، وقت و انرژی بسیاری از رسانه ای هایی که دچار مشکل شده اند به راحتی رفع و رجوع شود.

احمدرضا احسانی افزود: این ستاد با الگو برداری از اخلاقیات کدخدامنشی که در گذشته تاریخ پرافتخار ما وجود داشته است، فعالیت خواهد کرد.

خبرنگاران همدان بسیار نجیب هستند و لایق این اقدام بودند.

احسانی اشاره کرد: سال گذشته در هیات منصفه تنها یک پرونده قضایی وجود داشت و خانواده رسانه جدا از وظایف محوله رسانه ای به آن ها تا حد ممکن از تشویش و افتراء به دور بودند و باید تشکلی در راستای حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کمیته تخصصی مصلحین رسانه و مطبوعات استان همدان افتتاح شد 

 کمیته تخصصی مصلحین رسانه و مطبوعات استان همدان افتتاح شد